top of page

Filip Turek odstartoval horkou fázi kampaně ve středních Čechách: 260 zastávek ikonického Airstreamu, podpora lídrů v krajích a debata v Bruselu

FOTO – Motoristé sobě
FOTO – Motoristé sobě

Europoslanec Filip Turek zahájil finální fázi předvolební kampaně s jasným cílem: být vidět, naslouchat lidem a nabídnout konzervativní alternativu, která staví na odpovědnosti, bezpečnosti a ekonomické svobodě. Do voleb plánuje absolvovat ve Středočeském kraji, kde kandiduje jako lídr strany Motoristé sobě více než 260 zastávek.


»Středočeský kraj je můj domov a zároveň je srdcem automobilového průmyslu České republiky, díky Bruselu srdcem velmi zranitelným. Svojí prací v Europarlamentu zachraňuji autoprůmysl, zastavuji green deal, ruším migrační pakt a snižuji daně. To je moje agenda i pro tyto volby. Jsem rád, že z reakcí lidí vidím, že má moje práce smysl,« říká Turek.


Kampaň bude zakončena v Mladé Boleslavi, kde se chystá europoslanec také volit, aby podpořil meku automobilového průmyslu v ČR a jasně ukázal, že bude hájit zájmy průmyslu, až Motoristé do Sněmovny dojedou. Stejně jako doposud v Evropském parlamentu, na jehož půdě se mu právě vyjednávání o změně postoje EU k zákazu spalovacích motorů daří.


Tento týden si Turek »odskočí« do Bruselu, kde se, mimo jiné, zúčastní debaty europoslanců pro CNN Prima News. »I tam budu hájit české zájmy a upozorňovat na nefunkční regulace, které dusí nejen evropský automobilový průmysl,« uvedl.


Hned po návratu jej mohou příznivci pravice a motorismu potkat opět ve středních Čechách, zamíří například do Kladna, o víkendu pak vyrazí podpořit lídry v dalších krajích. S voliči se setká v Olomouci, Hradci Králové nebo Brně, kde o víkendu představí program strany zaměřený na nižší daně, ochranu průmyslu a posílení bezpečnosti.


Jeho cesty doprovází mnoho příznivců automobilového i motoristického sportu, kteří sdílejí jeho zápal pro svobodu pohybu, technickou inovaci a férové podmínky pro řidiče. Nepřehlédnutelným prvkem kampaně je ikonický Airstream s tváří Filipa Turka, který slouží jako mobilní výdejna občerstvení a zároveň jako místo pro neformální setkání s voliči.


»Kampaň je intenzivní, přesně taková má být. Chci mluvit s lidmi tváří v tvář – nejen z billboardů. Ať už jde o daně, bezpečnost nebo green deal, řešení musí vycházet z reality, ne z bruselských kanceláří,« dodává Turek.


Turek je superlídrem Motoristů sobě, v terénu tak mohou občané vidět jeho tvář nejen naživo, ale i na většině billboardů strany, které jasně hovoří o tom, jaké jsou cíle a hodnoty Motoristů.


(pk)


bottom of page